niedziela, 31 marca 2013

Rozdział 13

~ ROZDZIAŁ XIII ~

 Zanieśliśmy zakupy do mojego mieszkania a później poszliśmy do Skateparku. Szło mi coraz lepiej, ale i tak co chwilę się przewracałam. Próbowałam utrzymać równowagę ale nic z tego. Chwiałam się cały czas na boki
- Staraj się utrzymać równowagę
- A co ja robię?!!
- Kiwasz się jak pingwin- wybuchnął śmiechem
- Wcale nie !
- Wcale tak !  
- Nie!
- No dobra, dobrze sobie radzisz, jest coraz lepiej
- A widzisz? Jeszcze kilka lekcji i będę lepsza od ciebie. Zobaczysz!
- Zobaczymy, a teraz chodź na rampę
- COOO?!!! Nie ma mowy, jak ja ledwo na prostym daję sobie radę
- Będę cię trzymał. Spróbujesz. Jeden raz, proszę
- Dobra, ale masz mnie trzymać!
Poszliśmy na rampę i to taką małą dla dzieci. Trzymał mnie za rękę i udało mi się zjechać. Cieszyłam się jak małe dziecko. Jeszcze chwilę poćwiczyliśmy i udaliśmy się do mnie
- To co robimy ?
- Nie wiem, zgłodniałam trochę, może coś upichcimy ?
- Może być
- Ale ja nie umiem gotować. Może kanapki?
- Oj kanapki, dawaj mąkę, zrobimy naleśniki
- A umiesz?
- Nie, ale coś wymyślimy
Zaśmiałam się i  wyjęłam mąkę z szafki i inne potrzebne rzeczy. Próbowaliśmy coś ugotowac ale nic z tego nie wychodziło. Kuchnia wyglądała jakby przeszło przez nią tornado.
- Dajmy sobie spokój, zamówmy coś 
- Nie! Mam pomysł
Popatrzył na mnie usmiechając się chytrze. Po chwili byłam cała w mące.
- Wariat!!
- Tak jak ty! - smiał się. Nie czekając na nic wzięłam garść białego proszku i dmuchnęłam na niego. I tak rozpoczęła się nasza mączna bitwa.
- A nie mówiłem że coś wymyślę?- mówil strzepując z siebie biały proszek
- Takiego pomysłu to się po tobie nie spodziewałam 
- A widzisz? Nic to ja się będę zbierał
- Niby dokąd? Nie ma mowy, samo to się nie posprząta
- Ale...
- Nie ma żadnego ale. Idę po mopa i będziesz mył podłogę      




***

 Przypatrywałem się jak Mario trenuje boks. Ciągle myślałem o tej nieszczęsnej nocy spędzonej z Caro. Bałem się najbardziej tego jakie mogą byś konsekwencje naszej zabawy. A co jeśli Caroline zajdzie w ciążę? To mój koniec. Rozstałem się z nią a teraz mamy mieć dziecko ? A Majka? Jak się dowie co zrobiłem to nie będzie chciała mnie znać.
- O czym myślisz?- zapytał Mario siadając obok mnie
- A jak myślisz?
- Za bardzo panikujesz
- Ja panikuję? A jak mam nie panikować, skoro za 9 miesięcy mogę zostać ojcem? Muszę z nią pogadać. Muszę.
Wstałem i poszedłem do samochodu. Wsiadłem i postanowiłem zadzwonić do byłej dziewczyny
- Cześć Caro, musimy się spotkać
- Stało się coś?
- Jeszcze nie wiem. Za poł godziny w restauracji na rogu. Czekam   
Dojechałem do restauracji w której się umówiliśmy. Zamówiłem wodę i czekałem na Caro. Po kilku minutach się pojawiła.
- Możesz mi powiedzieć po co mnie tu ściągnąłeś?
- Chodzi o naszą wspólną noc
- A co z nią nie tak?
-  Wiesz, że się nie zabezpieczyliśmy?
- No wiem i co z tego ?
- Co z tego? Bierzesz jakieś środki antykoncepcyjne ?
- Nie
- Jak to nie ?
- No normalnie, a co nie cieszy cię wizja ojcostwa?
- Przestań, żartować to nie jest śmieszne
- A ciebie to martwi to że możesz zostać ojcem czy to że Majka cię znienawidzi?
- Nie znienawidzi bo się nie dowie
- Jesteś pewny?
- Sugerujesz coś?
- Może przypadkowo się dowiedzieć
- Nic jej nie powiesz! Nie masz prawa!!
- Zabronisz mi ? Przez nią cię straciłam i teraz ona może cierpieć tak jak ja! Jeszcze zobaczy że ze mną się nie zadziera!
Wykrzyczała na całą restaurację wzbudzając ciekawość w gościach i wyszła. Siedziałem jak wryty aż sam w końcu wyszedłem i pojechałem na stadion.Może tam coś wymyślę. Nie mogłem uwierzyć w to że Caro zamierza wyjawić Majce prawdę.

***

Właśnie kończyliśmy sprzątanie mieszkania po tym jak zrobiliśmy tu niezły bałagan. 
- To już chyba wszystko. Będę leciał bo trochę się spieszę
- Dzięki za pomoc, a dokąd się tak spieszysz?
- Obiecałem że wpadnę do koleżanki dzisiaj
- Koleżanki?
- No tak, chyba nie masz nic przeciwko?
- JA? Skąd. Leć
- Czekaj, czekaj, ty jesteś zazdrosna?
- Chciałbyś. Miałabym być zazdrosna i to o ciebie?
- Nie udawaj. Widzę że nie jesteś zadowolona
- Nie udaję. Spotykasz się z kim chcesz i mi nic do tego  
- Ehe, chodź tu do mnie
Podszedł do mnie i objął. Dziwnie się poczułam ale podobało mi się to. Przy nim czułam się ... sobą. Nie musiałam udawać, kłamać. Nie pytał o nic. O moją przeszłość. Nie obchodziło go to wcale. Może miał rację że jestem trochę zazdrosna ale nie tak jak dziewczyna o chłopaka, lecz jak o najlepszego przyjaciela. Chyba. Staliśmy tak przed wejściem do mieszkania. Patrzył mi w oczy nic nie mówiąc tylko szczerzył te swoje ząbki. Nie ukrywam, że mam słabość do jego uroczego uśmiechu i dołeczków na policzkach. Gdy się uśmiecha tak słodko wygląda. 
- Nie mam dziewczyny
- Po co mi to mówisz?
- Chcę żebyś wiedziała
- Ale dla mnie to nie ma żadnego znaczenia czy ją masz czy nie
- Dla mnie ma i to duże. Lubię cię. Bardzo i ....
- I na tym zakończmy.- powiedziałam i uwolniłam sie z jego uścisku. Stanęłam kilka kroków dalej, a on patrzył nadal na mnie unosząc kąciki swoich ust tworzących delikatny uśmieszek
- Może ty chcesz to tak zakończyć, ale ja nie- podszedł ponownie do mnie, pochylił się i pocałował w policzek- Do zobaczenia- pożegnał się i z zadowoleniem i pełną satysfakcją opuścił moje mieszkanko. 
Zaśmiałam sie pod nosem i udałam się do kuchni, aby się czegoś napic. Postawiłam szklankę na kuchennym blacie i skierowałam sie do lodówki po zimny sok pomarańczowy. Zamachnełam się i strąciłam szklankę. Spadając na posadzke rozbiła się na kilka części. Przykucłam  aby wyzbierać szkło i moją uwagę skupiłam na niewielkim kawałku w kształcie rombu o ostrych krawedziach. Wzięłam go do dłoni i obracałam w palcach przyglądając mu sie z wielkim zaciekawieniem. Przyłożyłam do skóry delikatnie przyciskając i sunąc. Pojawiło się tylko zaczerwienie. Nie wystarczało mi to. Zrobiłam jedno cięcie, potem drugie i kolejne....  


***

Taki nudny wydaje mi sie ten rozdział... sama nie wiem...ocencie...
Dziękuje Wam za to że czytacie te moje bzdury i komentujecie...dziękuję bardzo...
Jak dla mnie to opowiadanie jest bezsensowne...
***
jak bardzo się cieszę że BVB wczoraj wygrała...szkoda mi Marcela...na pewno
bolało...no i nie wykorzystanych okazji Marco... i jeszcze wygrana Legii i to 
w doliczonym czasie..YEAH!!
Pozdrawiam Was serdecznie i Wesołych Świąt <3
Pyśka

ps. jak już jesteś zostaw komentarz... DZIĘKI <33                         

22 komentarze:

  1. Świetny !Co chwilie wchodzilam i zaglądałam czy nie ma rozdziału i jest !! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale to nie było nudne;) Mnie się bardzo podoba :) A Marco niech się boi :D a co do wczorajszego meczu to był bardzo trudny,biedny Marcel przez pierwsze 5 min siedziałam w szoku bo go to na pewno musiało boleć i ta krew.
    Wesołych Świąt ;**
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie nudne?! Jakie bezsensowne?! Właśnie zajebisty rozdział!
    Tylko mam nadzieję, że z Majką wszystko będzie dobrze! :3
    Sporo mieszasz, ale dzięki temu opowiadanie jest wciągające i ciekawe :)
    W przeciwieństwie do mnie, masz niemały talent, nie zmarnuj go :>
    Pozdrawiam i czekam na kolejny rozdział <3 :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze taki krótki rozdział :(
    ale i tak super, tylko nie rozumiem Majki..po co się ciąć..
    zapraszam również do mnie http://trulululululululu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super.Czekam na następny rozdział. <33 ; -)) Dziękuje i wzajemnie Wesołych Świąt ; -))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział , czekam na kolejny. Ale co jest z Majką ;<
    Zapraszam do mnie:
    http://krok-w-strone-lepszego-zycia.blogspot.com/
    http://liebe-in-dortmund.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Caro jaka wredna !!! Tylko żeby ona nie była w ciąży Proszęęę :D Zajebisty rozdziałł

    OdpowiedzUsuń
  8. Marco niech idzie do tej Majki i już !
    Caro grrr -,-
    Wspaniały rozdziałek ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie ;p
    Majka co ty robisz? Marco na ratuneek! xD
    Dobra zapędziłam się. ;D
    Cody jest słodkii ^.^
    Czekam, czekam i czekam na nn.

    Ps. Dziewiątka na http://the-meleth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny , fajny ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny!
    Czekam na następny!



    Zapraszam do mnie :)
    http://izakubastory.blogspot.com/2013/03/rozdzia-56.html
    oraz
    http://miliscposwiecen.blogspot.com/2013/03/rozdzia-2.html

    OdpowiedzUsuń
  12. No po prostu świetny <3

    zapraszam do mnie, mile widziane komentarze
    http://przeznaczenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebisty! :D Marco no bez kitu.. A Majka? On ma być z Mają a nie z Caro! :D
    Uwielbiam <3333

    OdpowiedzUsuń
  14. marco ma byc z Mają i oniec. Rozdział świetny
    zapraszam
    http://teodorczyk-moim-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDO!!!
    nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)
    zapraszam do mnie: http://marco-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieźle wciąga ;) Czekam na następne rozdziały.
    W wolnej chwili zajrzyj na mojego bloga. Dopiero zaczynam więc jakbyś mogła ocenić moją pracę byłabym wdzięczna.
    http://na-przeciw-marzeniom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny rozdział, zresztą jak i reszta opowiadania :)
    masz mega talent :D
    zapraszam też do siebie: http://marcin-majka-story.blogspot.com/ i http://robert-anna-story.blogspot.com/, mile widziane komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiłąm na Twojego bloga przypadkiem i muszę przyznać, że strasznie mi się spodobał ;) czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział;)
    W wolnej chili zapraszam do mnie: http://madristaforever10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. WoW świetny rozdział! Z niecierpliwością czekam na następny <3 ;****

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ; http://what---about---us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, this paгagraph іs niсe, my уοunger ѕister is аnalyzing such things, thus I аm going
    tо infοrm hеr.

    Feel free tо suгf to my рagе:
    Lloyd Irvin

    OdpowiedzUsuń
  21. Нi my family member! I wish to ѕay that thiѕ aгticle iѕ awesome, nice written and
    сοme with approximatelу аll vital infos.

    I'd like to see extra posts like this .

    Take a look at my web page: spacestruggle.de

    OdpowiedzUsuń